اس ام اس مارکتینگ(بازاریابی پیامکی)

یکی دیگر از روش های مهم در تبلیغات اس ام اس مارکتینگ یا بازاریابی پیامکی را می توان نام برد که امروزه راه های بسیار زیادی برای ارتباط داشتن با مشتریان هدف در کسب و کارهای مختلف وجود دارد که اس ام اس مارکتینگ می تواند یک ارتباط قوی و قابل اعتماد میان مشتریان برقرار می کند .

اس ام اس مارکتینگ چیست ؟

در حال حاضر مردم روزانه وقت زیادی را با تلفن همراه خود می گذرانند که این افراد را می توان مشتری های هدف خود بنامیم که هنگام هرگونه تخفیف و آفرهای ویژه به آنها ، از طریق پنل های پیامکی و یا سامانه پیام کوتاه اطلاع رسانی شود .

مواردی جهت تاثیر پذیری در اس ام اس مارکتینگ :
  • مخاطب خود را با نام مورد خطاب قرار دهید
  • نام شرکت و یا برند خود را در متن پیامک حتما قید کنید
  • پیشنهاد های جایزه و هیجان انگیز داشته باشد که مشتری را جذب خود کنید
  • متن می بایست کوتاه ، ساده و قابل فهم باشد
نکاتی برای یک اس ام اس مارکتینگ خوب
  • متنی که در این مبحث باید مورد استفاده باشد همانطور که قبلا هم گفته شد باید کوتاه و مفید باشد و نباید از کلمات تخصصی و پیچیده در آن استفاده کرد .
  • مخاطب خود را بشناسیم برای مثال اگر مخاطب ما خانم ها خانه دار باشند می بایست از ساعت 10 الی 12 صبح و روزهای غیر تعطیل پیامک تبلیغاتی برای ارسال مناسب می باشند .
  • نباید به تعداد زیاد به مخاطب خود پیامک بزنید زیرا کسالت آور می باشد
مزیت های اس ام اس مارکتینگ

·        صرفه جویی در زمان و هزینه

·        دریافت بازخورد از مشتریان

·        قابلیت پیگیری تبلیغات

·        کمک به محیط زیست

·        ارتباط بهتر و صمیمی تر با مشتری

·        ارتباز مستقیم با مشتری

·        استراتژی هدفمند و درست

·        تعامل بالا

صحبت پایانی

این روزها بازاریابی پیامکی را می توان آسان ترین و کم هزینه ترین سرویس دانست زیرا شما با داشتن تلفن مشتریان خود می توانید اطلاع رسانی در کلیه زمینه ها اعم از محصولات ، تخفیفات ، خدمات دهی ، را به با مشتریان خود در میان بگذارید . فقط نکاتی که لازم می باشد را رعایت کنید و در صورت هر گونه ابهامات با وب اکتیو همراه باشید .